Pojkes Mamma

TV4 har ett nytt program igång. Mammas Pojkar. Programmet går kort och gott ut på att morsor står gör reklam för sina egna söner, varav tjejer ska dejta dom. Nu innan programmet ska börja har alla mödrar postat en varsin videohälsning till Sveriges alla donnor. Jag har fastnat för en speciell mamma. Mamma Susanne.

I reklamen på TV förklarar hon att sin son är "läcker." Ska en mamma tycka att sin son är "läcker"? Inte nog med det. Tjejen hon (och inte hennes son) ska träffa ska vara av europeiskt ursprung. "Inga stora kulturkrockar, det är nog inte bra i längden." Men det roligaste av allt är; "Hon ska absolut inte vara bisexuell." Men snälla lilla mamma. Nog för att du tycker om ditt eget utseende, men inte behöver du vara orolig för att hon kommer stöta på dig. Varför skulle hon annars vilja att flickvännen inte ska vara bi?

Förlåt Tim, men jag får inte dåligt samvete av att snacka skit om din mamma.

Kommentarer
Postat av: julia

Sååå imponerad av din header!!!

2009-10-08 @ 22:32:10
URL: http://sekundvisaren.blogg.se/
Postat av: Bilja

Nej det tycker jag inte =) Jag har ännu inte kört fast och har alltid lyckas med det jag tänkt. Ha en bra dag! =)

2009-10-09 @ 09:52:11
URL: http://biljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0