Ankarspik är en spik med räfflor för att försvåra att den dras ur

Vad står på agendan idag då? Jo, jag är ledig denna vackra tisdag medan min ännu odöpta kompanjon sitter och sliter bakom en termitäten skolbänk. Dock ska jag ner till vårdscentralen och få min arm penetrerad av en gigantisk spruta av Dr.Heimer, en psykiskt sjuk sadist. Det är iofs inte helt sant, men jag har en känsla av att det kommer att vara något liknande. Jag måste säga att jag sviker mina principer lite. Jag har nämligen gått och malt om att svininfluensan inte är farligare än någon annan influensa. Men tänk på att svin dör. Enligt wikipedia kan en galt väga 225kg och gillar att rulla runt i skit hela dagarna, så de bör ändå ha ett schysst immunförsvar.

--Fingal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0