Gone for the weekend

Jag och Leroy har tröttnat på alla dessa enformiga helger. Vi behöver komma bort, långt bort. Leroy för att finna lilleputtarnas land, jag i ett försök att fly från körslaget. Tyvärr kommer vi inte längre än till Norrtälje, vilket känns ganska krasst.

Jag har desperat försökt att hitta något kul i Norrtälje. Vad som helst med en någorlunda positiv laddning. Men hur jag än söker, vare sig google eller wikipedia, yahoo eller altavista, så slutar det alltid med att jag sitter och läser någon torr text om norrtäljeanstalten.

Från wikipedia: "Intagna: Sexualbrottsdömda, vilka sitter avskilda från övriga intagna i en egen paviljong, stödklientel, avdelning för särskilt krävande intagna (SKI), ADHD-projekt-avdelningen, två normalavdelningar (pav B och C), motivationsavdelning (pav D) samt behandlingsavdelning (pav E). En av utgör isoleringsavdelning. Den 25 oktober 2008, startade sex interner upplop på anstalten. En anställd skadades lindrigt, eftersom internerna hade tillgång till en kniv." Yes!

PS. Nej, jag använder verkligen inte yahoo och kommer med all säkerhet aldrig att göra det heller för den delen.

--Fingal

Kommentarer
Postat av: carson

"finna lilleputtarnas land", klockers!

2009-11-14 @ 12:25:08
Postat av: Z A N D R A :)

sv: för att det är tråkigt att läsa inlägg utan bild!

2009-11-15 @ 14:28:35
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Roya

Haha.. aldrig märkt att vissa människor i din header har disney-faces! Coolt

2009-11-16 @ 00:26:03
URL: http://inspireooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0