Long time no see

Hej alla mina tusen läsare. Ni trodde väl att jag blivit bortrövad av någon ond leprechaun och ja, det stämmer. När jag suttit där ensam ett par timmar i den kalla fuktiga grottan lokaliserad någonstans i Irlands skogar, kastades en ny stackars sate in. Han blev min rumskamrat den helgen och tvingades lyssna på all idioti som existerar i mitt huvud. Efter att ha delat bröd och vatten i avsaknad av dålig lördags-tv var vi överens.

En ny skribent har anslutit sig till detta fågelbo av agg och tveksamheter.

http://pages.prodigy.net/rockaway/leprechaun4.jpg

Han tvingade oss att dansa vals till fyrtakt...


--Fingal

Kommentarer
Postat av: dinah

haha du är fett rolig!

2010-01-15 @ 23:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0