Tiden är en illusion, och lunchtid i dubbel grad.

Dag 1: "Jag har kursprov om en vecka."
Dag 2: "En vecka, det är ju gott om tid, jag vilar idag och gör lite varje dag."
Dag 3: "Jag tror jag vilar idag också, det är ju inte bråttom direkt."
Dag 4: "Åhnej, jag kan inte plugga idag, jag ska ju in till stan och kolla runt lite."
Dag 5: "Jag kan typ det där, det är inte så svårt."
Dag 6: "Okej, jag jobbar en liten stund, men sen pallar jag inte mer för idag. Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter."

Dag 7

Fy i helvete. Jävla skit. Nu sitter jag här igen. Varför blir det alltid såhär, oavsett hur mycket tid jag har på mig? Allt hänger på provet imorgon, och här sitter jag med otaliga sidor framför mig. Iofs har jag hela dagen på mig. Tror jag ska titta på lite How I Met Your Mother och sen ta itu med arbetet. Någonstans mellan HIMYM och plugget måste jag nog prioritera in The Big Bang Theory och lunch.

--Fingal

Kommentarer
Postat av: MilliE

haha exakt så brukar det bli för mig. och ja får typ omprov efter omprov efter omprov tills dem ger mig godkänt fast ja bara har 15% rätt typ hehe

2010-01-15 @ 22:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0