Och på den sjunde dagen...

Hemma igen. Tänkte dra till gymmet idag, men något är konstigt med min nacke känner jag. När jag gör vissa rörelser sticker det till och ilar. Det kanske är jag som inbillar mig. Det kanske är mitt undermedvetna som inte orkar träna idag.

Nu hörde jag ordet "dammsuga" nerifrån. Kanske ska vara taktisk och träna ändå...

Suck, söndag...

Mosebok 2 kapitel 35 vers 2; ”På den sjunde dagen ska ni ha helgdag, en Herrens vilosabbat. Var och en som på den dagen gör något arbete ska dödas. Ni ska inte tända upp eld på sabbatsdagen var ni än är bosatta"

Okej, om guds ord säger att jag ska stanna hemma och kolla på The Big Bang Theory, then so be it.

Kommentarer
Postat av: joss

ofta du har söndagsångest idag?! det är förfan ledigt i en vecka frammåt!

2009-10-25 @ 15:50:46
URL: http://johannafahlvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0