Falska ord är inte bara onda i sig själva, de infekterar själen med ondska.

Är det någon mer som stör sig enormt på "Karin" från Mekonomenreklamen? Reklamen vill aldrig sluta visas. Jag fattar inte hur annonsörerna tror att de kan nå ut med en sådan reklam, allt de får är bara dålig publicitet. Tror ni att alla som jobbar på mekonomen ser så där uppsluppna ut och pratar med samma gladlynta röst när man ringer? Hon beter sig som om hon berättade om sin käraste ägodel där hon går runt i butiken och smeker skyltar. Sen undrar jag också hur vackert taket är. Hon tittar upp hela tiden. Kanske är taket som är lyckan i hennes liv.

Avada Kedavra!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag stör mig också på den där reklamen, så otroligt irriterande!

2009-10-26 @ 12:44:31
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: alva

jag har hört på mix megapol att när gry skulle till barnmorskan var det hon som var barnmorskan ^^

2009-10-29 @ 23:14:11
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0