Spårlöst försvunnen

Jag har inte tänkt en enda djup tanke på hela dagen. Därför ska jag nu försöka finna mitt inre igen.

Hur finner man sitt inre?

1. In på Youtube och leta efter stillsamma havsljud.

2. Därefter öppnar du Spotify.

3. Sätt nu på Lundell. Va? Nej, spela hans låtar alltså. Öppna landskap är ett utomordentligt exempel.

4. Kombinera nu dessa ljud och melodier.

5. Det kan behövas lite alkohol innan dessa steg, men jag lovar att vad du finner är ett helt nytt litet jag. Kanske en rappare eller en medelålders bibliotikarie.

Kommentarer
Postat av: Evelines - Lättsam blogg med humoristisk twist

Haha, "Sätt på Lundell" :)

2009-10-13 @ 20:01:56
URL: http://evelines.webblogg.se/
Postat av: LiiFaasthh

Heheh, det lät kul med ''sett på lundell''

Fin blogg du har ^^

Kul och kunna läsa någon som inte har massa video filmer och som står och säger

''ahh ahhh'',''mm mm'' eller står och smaskar på något jävla tuggumi så man knappt hör vad dom säger ^^



Men detta lät coolt, värt och testas någon dag iallfall ! (y (:

2009-10-16 @ 17:23:57
URL: http://litenbloond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0