Undermedveten inbrottstjuv?

Har kommit på mig själv med att tänka kriminella tankar nu på sistone. Påväg hem från busshållplatsen funderar jag alltid på hur jag ska gå tillväga för att ta mig in osedd i hus. Jag har aldrig planerat att sätta planerna i verket, utan det är endast i teorin min kreativitet inom området existerar.

Det är alltid ett speciellt hus. Husets ägare är ofta ute och klipper gräset när jag harmlöst går förbi. Det är lätt att bli sedd då. Man måste grunna på problemet mer. Att kracka en ruta till ett hus där ingen är hemma är ju inte lustigt överhuvudtaget.

Oftast skenar fantasierna iväg och slutar med att jag bygger en linbana till huset från ett träd, alternativt att jag att jag söver den stackars tanten med hjälp av ett afrikanskt blåsrör. Operation "Underjordisk gång" har också korsat mina tankar.

"Jag gör det nästa gång jag har på mig min svarta ninjadräkt", tänker jag alltid och traskar vidare.

Kommentarer
Postat av: iza

hehe känner igen det där lite, man kan få dom allra märkligaste fantasierna ibland! =)

2009-10-05 @ 22:25:41
URL: http://www.izaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0