Wait for it

Nu har jag ändrat språket i min mobil till engelska. Det får mig att känna mig coolare. Det får mig att känna mig mer internationell. Det får mig att känna mig viktig. Där det står "underhållning" i era mobiler står det nu "entertainment." Det kan hända att det får motsatt effekt och folk tycker att jag är fånig, men det bryr jag mig inte om. För att citera Barney Stinson; "We're international business men on a very important business meeting." Självklart har jag kvar inmatningsspråket på svenska. Så internationell är jag inte. Det gäller att hålla sig inom en rimlig gräns. Vad skulle mina kompisar tycka om jag började smsa alla på engelska?

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1407194/images/2009/barney_59010323.jpg


Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Barney är rätt cool. ;) Skönt att känna sig internationell. :D

2009-10-31 @ 11:56:06
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0