Jag hörde, men valde att inte lyssna

Än en gång har blogg.se hindrat mig från att skriva mina onödiga klagomål i tid, när jag fortfarande är uppretad vill säga. Tack vare att jag hittade ett klipp väcktes mina känslor åter till liv.

Offret är någon idiot i "Äntligen hemma." Camilla Lundsten, som hon egentligen heter, hade en uppgift. Att skapa ett utedass med reggaetema. Precis när hon börjar berättar hon vilka de klassiska reggaefärgerna är, och att hon minsann tänker ha andra färger istället. Det i sin tur resulterar i att dasset i fråga inte längre väcker några som helst associationer till reggae. Vilket var hela idén från början, den enda riktlinjen hon hade att gå på. Vad gör hon då? Jo, slänger in en bild på Bob Marley. Problem solved. Jag menar, ett rum med en liten bild på Bob Marley måste ju ha varit exakt vad de tänkt sig med reggaeinspirerat.

Själv ser hon ut som om hon kommer direkt från ett firande av St. Patrick's day.


Kommentarer
Postat av: johanna

såg också programmet och kände irritationen! älskar att dennis och isabelles första reaktion är "oj så mycket färg" utan överdriven entusiasm och den tonen fortsätter... lägg märke till det!

2009-11-04 @ 20:31:34
URL: http://johannafahlvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0