I begynnelsen skapade Fingal listan

Alla mina bekanta, alla bloggläsare och hela min släkt har bett mig att börja göra listor över saker. Därför ger jag till er nu min första lista.

Lista över saker man blir glad av en tisdag:
  • Personer 1,63 långa.
  • Leverpastej med baconsmak.
  • Philadelphiaost tillsammans med närmast överstående, på en macka såklart.
  • Ett helt nytt avsnitt av HIMYM.
  • Inga studier som behövs göras.
  • Limegröna gubbar och ljusbruna troll.
  • I get around - The Beach Boys.

Kommentarer
Postat av: [MICKESEGNA]

Hej, vilken fin blogg du har :)! Men jag behöver din hjälp!



Jag är nämligen med i en fototävling och försöker vinna ett uv.filter till min kamera. Har inte råd att köpa eget på långa vägar. Snälla rösta på mig innan tävlingen avslutas klockan 22.00 ikväll (Tisdag). Snälla! Jag är nummer 1 och du kan rösta här:



http://sommarfreak.blogg.se/2009/october/finalisterna.html#comment



Hjälper du mig :)? Tack! (svara gärna tillbaka i en kommentar)

2009-10-20 @ 18:29:32
URL: http://mickesegna.blogg.se/
Postat av: Fimp

How I met your mother kommer ut på tisdagar, daah..

2009-10-20 @ 19:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0