Blocket.se

Skulle sälja en cykel häromdan på blocket.se. Jag la upp den för 800kr, vilket är ett underpris enligt min mening. Det underbara jag får uppleva kort efter att annonsen är upplagd,  är att min mejl bombas av skambud. Alla ska börja pruta på cykeln innan de ens har sett den, förutom på bild. Exempel på meddelanden;

Hej.300kr ??

HEJ.350KR MIN SISTA PRIS. VÄNLIG HÄLSNINGAR.

Hej. Kan jag få den för 400kr kan jag komma och hämta den. Vi bor i Kista.

Fast favoriten är ändå en person som lyckades skicka två mejl och ändå inte få mig att förstå vad han/hon menade:

kan en tio åring ha den 47,67 cm lång

hej kan en som är 47,65cm

Till slut fick jag ändå en seriös köpare, instoppad någonstans emellan alla snikna lirare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0