Varför får inte jag?

Jag hör överallt om tjejer som får skjuts hem efter en fylla av glada medborgare. Toppen. Jättekul att höra om sanna invånare med viljan att hjälpa till. Dock undrar jag om killar har samma "tur", eller om det finns något system, en norm att killar får klara sig själva. Det skulle vara väldigt trevligt om jag också fick skjuts någon gång ibland.

Polisen har även en jourtelefon för tjejer som är ute och ränner på nätterna. Dit kan de ringa om de känner sig oroliga att någon gammal man kommer hoppa fram bakom en buske. Kalas. Verkligen. En kanonidé. Jag undrar bara, men jag då? Ska jag behöva låtsas vara en tjej för att få samtala med polisen?

Hej, jag känner mig orolig och behöver någon att prata med. "Tyvärr grabben, det hörs fortfarande att du har snopp."


Kommentarer
Postat av: bruttski

haha, ja visst fan kan det vara lite orättvist. men det är såna som du som får sätta igång sånt i så fall. kräva att ni killar oxå ska få lite hjälp. jag menar, tjejer är ju mer utsätta för våltäcktsgäng, ni killar kan dock råka stöta på ett idiotisk gäng killar som e ute efter att slåss.. så så sätt vore det ju bra att ni oxå kunde ringa. du får skaffa en röstförvrängare tills dess..

2009-10-03 @ 01:15:13
URL: http://www.welcometillminblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0