Nostalgisk längtan

Ibland finns det dagar då man önskar man var tillbaka i förskolan. Livet innehåller så jävla många tillfällen då man vill göra som strutsen och gräva ner skallen marken. Som när ens chef som man hade under något endagskneg ringer och berättar kort att löneinbetalningen stutsade och att det är fel på kontonumret. Eller när man kommer hem efter en hård dag av slit, är förkyld och inser att man måste städa innan dammråttorna vaknar till liv och belägrar huset. Mina enda bekymmer som liten grabbhalva var:

- Hur ska jag få mamma att köpa den nya spiderman-gubben?
- Hur ska jag gå tillväga för att ta den här stjärnan på Super Mario 64?
- Ska jag bygga med Lego, eller se Pokémon - The first Movie?

Dessa tre punkter var allt som existerade i min lilla värld.


https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1407194/images/2009/story_55478702.jpg
Mitt tidigare liv.

Kommentarer
Postat av: michelle

sv; tack så mkt! gillar din blogg, den är UNIK!

2009-10-02 @ 22:42:11
URL: http://lovemychaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0