Skrivtorka

Det är svårt att veta vad man ska skriva om ibland, speciellt eftersom jag inte berättar om min dag ordagrant blandat med massa ljud i X antal youtube-klipp. Därför ska jag skriva om min dag med hjälp av två andra bloggares sätt att formulera sig.

"Hejhej bloggen... Mm! ... Idag har jag borstat tänderna... Mm! ... Med fluortandkräm... Mm! mhm... och sen har jag vart i skolan... Mm! ... Där hade jag lektioner... Mhm! ... Som var tråkiga... Mm! ... Men vem bryr sig liksom... Mm! hihi Mm! ... Hejdå bloggen, Mm!"

"Chaa Chaa bloggen, det var ett tag sen. Har inte uppdaterat på en timme, tyckte det va dags liksom. Borstade tänderna med fluortandkräm imorse, gud så goo' den va! Idag har jag vart i skolan och det va feeett schteeek. Jag schtekte liksom lite på lektionerna. Hade på mig ett par jeans, från typ... Replay. Ganska schtek faktiskt. Jaja, nu fick jag bråttom, Chaaa Chaaaa bloggen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0